söndag, september 02, 2007

Ren spekulation...


















Nya Odd Molly, bild från Odd Mollys hemsida

I våras sålde jag med stor framgång en blus från Odd Molly på Tradera, som från början var ett felköp. Då föddes idén att helt enkelt köpa på ren spekulation. Så jag köpte en jättefin tunika av Odd Molly trots att priset är lite för högt för mig (även om jag inte tycker att de är dyra) och använde den på de föredrag jag höll under vår och försommar. Nu ligger den ute på Tradera och budgivningen satte igång efter en halvtimme.

Jag har nämligen köpt en ny Odd Molly-tunika! Och nya föredrag väntar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är såå avundsjuk!

/Kicki

Anonym sa...

Smart :)

Dom har så snygga kläder!

Lust att tävla om ett 2 pack snygga Björn Borg boxers för tjejer? Besök då min blogg.