onsdag, juni 27, 2007

Konferensband

Sahar halvvags in i konferensen i Aberdeen sa inser jag att jag missat en sak i planeringen. For att fa total oversikt over sin konferenskladsel sa borde man ocksa kolla fargen pa konferensbandet (eller vad det dar tyghalsbandet med badgen kallas?). Pa den har konferensen ar den klargron och jag tycker att det var ok for min del. Den overvagande konferensfargen (deltagarnas kladsel alltsa) ar annars morkbla, men svart och gratt ar ocksa vanliga farger. Da funkar ju de flesta konferensbanden, forstas.

Jag vill dock papeka att jag tycker att man som talare bor ta av sig konferensbandet. Det gjorde iaf jag!

Mitt tema i kladsel ar skandinaviskt:

Mandag: Kjol fran Norge (Bik Bok)
Tisdag: Svenskt forstas, eftersom det var min dag for presentation, Odd Molly-tunika
Onsdag: Finskt, Marimekko-tunika. Kvallen blir dansk i klanning fran NoaNoa.
Torsdag: Formodligen svenskt i klanning fran Lindex!

2 kommentarer:

Cilla sa...

Hann du se något av Aberdeen emellan alla klädbyten?

Malin sa...

Snärjigt, men jag hann med något som du kan läsa här ovan!!