torsdag, november 30, 2006

Snopet...

Via Annas blog feat Mel E och Linda K fick jag tips om kvällsöppet på nya Urban Outfitters.
-Toppen, tänkte jag, att fira avklarad tenta med ett litet besök där + rabattkupong. Men tji fick jag. Stället var bokat för några andra och krävde personlig inbjudan.
- Jaha, sa jag lakoniskt, jag har åkt från Bålsta för det här.
- Å, jag är såå ledsen, sa den mycket vänliga unga flickan, som var fast besluten att sköta sitt jobb och jag orkade inte försöka övertala henne att jag göra ett lite klädsamt avsteg från sina instruktioner. Frågan är hur farligt det hade varit att släppa in mig? Förmodligen var jag alltför mycket av Suburban Outfitter och kunde kanske därför ge fel signaler?

Och tentan? Ack ja, den som bara visste. Jag skrev med glödande kinder och penna, men besvarade jag frågorna?

Inga kommentarer: