onsdag, november 08, 2006

Museum of fine arts





















När jag väl kom till MFA of Boston trodde jag en kort stund att jag blivit bönhörd - att jag fått en andra chans att se utställningen Fashion show. De hade en förhandsvisning och jag gjorde en stark insats att övertyga tjejerna att släppa in mig. Men det var en välgörenhetsgrej, folk hade betalat 1000$ (kan jag ha hört fel?) för att komma på denna visning, så jag fick nöja mig med t-shirten istället.... I shoppen hittade jag också en cool väska från Built NY som jag slog till på. Den var i orange och liknar inget jag sett tidigare. Men redan dagen därpå ramlade jag på den här lila, som synes på bilden, som jag tyckte var ännu finare. Eftersom jag fortfarande levde i tron om att detta var väskor som bara finns i USA så tyckte jag att jag kunde slå till på den också! Men så unika är de nog inte, såg en variant av dessa i tidningen Cupé igår till exempel...

Inga kommentarer: