torsdag, november 20, 2008

Beverly Hills














I regnrusket igårkväll träffades L och jag för att gå på filmpremiär! Vi var glada i vimlet, med hamburgaren, colan och kunde till och med diskutera ev. språkresa för L till nästa sommar. STS var nämligen en av sponsorerna.














Idolerna var på plats!
Vad gäller filmen, som jag trodde det var, men som visade sig bestå av de två första avsnitten i TV-serien som har premiär på måndag...ja, när det gäller TV-serien så har jag sett precis lagom för att känna mig omvärldsorienterad.

Varsin goodiebag fick vi med olika innehåll. De delade ut tre olika varianter och mellan våra så skilde sig mycket, jag fick fler dyra produkter än L. Konstigt. Mest kul var den tredelade läppglansen eftersom jag skojat om att jag kanske skulle ha "turen" att vinna rosa läppglans...

Att modebloggaren är en ung flicka under 25 år känns nästan statistiskt fastslaget. Eller så stannade alla åldrade modebloggare hemma. Jag känner i alla fall att jag har mitt medelålderssegment tämligen för mig själv.

Fö hade jag inte fattat att kort pälsjacka var populärt!

PS. L finns med på vimmelbilderna! Nr 13!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om du tittar in på http://www.omstil.blogg.se så hittar du en ungefär jämnårig modebloggare! Hon får aldrig några inbjudningar till några evenemang så det handlar nog inte bara om ålder.

Malin sa...

Hej Anna - tack för tipset! Två bra bloggar, din och Om stil.