måndag, maj 21, 2007

Fest i biblan = bottennapp?

Idag när jag kom till jobbet, så betraktade jag helgens nya tillskott i form av målade lakan uppsatta på skolans fasad. Lakanen är prydda med budskap från de kommande studenterna på gymnasiet. Ett av budskapen är: NV har festen i biblioteket!
- Så trevligt, tänkte jag, samtidigt som jag lite oroligt undrade om detta kräver några insatser från oss. Fast sedan insåg jag att det var något annat gymnasieprogram som drev med naturvetarna och att det mest nördiga som skulle kunna hända var att parta på biblan!
De skulle bara veta hur kul vi har på våra partyn!!

2 kommentarer:

Anna sa...

ja biblosar är i allmänhet bra mycket bättre på att festa är folk i almänhet tror :) - ska aldrig glömma biblofesten på spy bar 2000 t ex :)

Malin sa...

Ja, jag hade ett glas rött på framsidan av klänningen och ett glas vitt på baksidan av klänningen efter festen på Nalen i torsdags...det var livat!