söndag, december 18, 2005

Malinbloggen citerad i Ekots bloggkrönika!

Då och då, måste jag erkänna att jag funderar över varför jag skriver i denna blogg. Men nu har jag verkligen fått styrfart: min kusin Bengt i Karlstad ringde och sa att han hört om "bibliotekarien Malin som bloggar i lunchekot" . Som ni vet så finns det många Malin som bloggar, så jag dementerade genast. Men det var faktiskt jag! Bloggkrönikan handlade om reaktioner på Harold Pinters nobelföreläsning och min lilla eftertanke avslutade krönikan!
Ni kanske undrar över Bloggkrönikans policy? Kolla här:
Ekots bloggkrönika återger åsikter, tankar och inlägg om politik och samhälle i vid bemärkelse som publiceras på bloggar på internet. Förutsättningen är att de ska vara relevanta, genomtänkta och välgrundade.

"Relevanta, genomtänkta och välgrundade."
Snacka om en som nästan pöser över av stolthet!

3 kommentarer:

Anna-Stina sa...

Grymt! Tänk att ha en röst som räknas i världspolitiken ;-)

Anonym sa...

Och det var just därför jag idag besöker dem här bloggen idag. Grattis! / A-K

Anonym sa...

Jag är så stolt (för jag känner ju faktiskt dig!). Jag kom ihåg att du hade mailat din bloggadress men hittade inte det mailet. Istället hittade jag bloggen på google i just nämnda bloggkrönika. Imponerande! / Lena