måndag, december 14, 2009

Dagens

















Dagens klädsel går i grått och svart med några inslag av rött och lila. Fullständigt ointressant att visa på bild. Därför blir det ringen jag gjorde på helgens kurs i silversmide. Det är mitt första försök med silversmide och jag är både peppad och nedslagen. Vissa moment verkar överstigliga, men att löda.... Jag har lött med dåligt resultat hemma och då har P sagt att jag haft fel grejor. Så på något sätt har jag trott att det är utrustningen det hänger på. I själva verket är det handhavandet. Håll tummarna för att det är erfarenhet som saknas! I vinter o vår storsatsar jag nämligen genom att gå en 20-dagarskurs som heter Smyckeslinjen.

2 kommentarer:

Maria Bylund sa...

Skitsnygg ring!

Anonym sa...

Ja, ringen är ju jättefin faktiskt!

Karin