fredag, oktober 30, 2009

Dagens


















Idag är det dags för spindelvävsstrumpbyxorna!
Igår kväll började jag testa en återbruksidé i form av ett halsband och nu ser jag fram emot en helg när jag ska tova Pendant-halsband och utveckla gårdagens idé!
I London besökte jag Lesley Craze Gallery som låg vid Farringdon. Det var ett otroligt fint galleri. Eftersom jag var ensam besökare insåg tillslut en av de tre som jobbade där att de kanske skulle småprata lite med mig och när hon hörde att jag kom från Sverige, hade läst i en engelsk tidskrift om galleriet, så tinade hon upp och tog fram och visade smyckena lite extra. Och så tipsade hon om ett annat galleri och hur jag skulle ta mig dit!

2 kommentarer:

Marikka sa...

Vilka roliga strumpbyxor!

Petra sa...

Superfina - sådana vill jag ha!