söndag, juni 28, 2009

Konferensplanering

Imorgon inleds en stor internationell konferens i Stockholm. Jag har börjat grubbla över vad jag ska ha på mig. Den dag jag själv ska prata, har jag förstås redan bestämt vad jag ska ha (eftersom klänningen matchar powerpointen). Men imorgon när jag ska vara värdinna på en workshop? Och vad ska jag ha på onsdagens middag på Solliden?
På 90-talet köpte jag några dräkter, jag undrar nu varför. För att det råkade finnas den affären här i Bålsta då antagligen. Den här lilla rutiga saken hade jag några gånger och på någon 50-årsfest. Håller den än? Kan man ha den (+ strumpbyxor) på konferensen, tro?

8 kommentarer:

Cilla sa...

Jättefin, men lite för kort tycker jag ...!

Malin sa...

För kort öht eller för kort för konferens?

anna-stina sa...

Väldigt fin, och jag tycker inte den är för kort.

Cilla sa...

För kort för konferens. Men det är bara en känsla jag har, jag har inte varit på konferens i Sverige på 10 år!

Lotta Å sa...

Urläcker och inte för kort med så snygga ben.

Anonym sa...

Håller med Lotta: Med de spirorna kan den inte vara för kort!! Såååå snyggt!
Marie

Evis sa...

Helt underbar! Och inte för kort på sommaren, ens på konferens.

Anonym sa...

Hrrm, int så fin :s