tisdag, juni 30, 2009

1:st conference day


Alla möjliga intressanta och roliga saker händer idag, till exempel ska jag få komma till Stadshuset för första gången i mitt liv! Men ALLT överskuggas av att jag ska bräka på svengelska i 15 minuter mellan 12-13. Idag tror jag på allt som kan ge mig styrka; så praktisera gärna reiki, tankeöverföring eller be för mig.

PS. Än så länge verkar det inte stämma att alla kvinnor har strumpbyxor i professionella sammanhang, men gårdagens underlag var för litet, så jag återkommer i ämnet.

2 kommentarer:

Conference Chair Lotta H sa...

Du varken bräkte eller pratade svengelska! Det var en av de bäst framförda presentationerna under hela konferensen!! Du var avslappnad, hade lagom mycket material, bra ppt-bilder, snygga kläder - och skämtade på engelska!! Malin rules!

Malin sa...

Tusen tack Lotta! Jag var väldigt nervös innan, men jag känner mig nöjd nu.