torsdag, december 11, 2008

Tjo och tjim på Topshop


















Det var DJ och hög volym på Topshop igår! Jag satsade omedelbart på en kofta av Peter Jensen och cashade in goodiebagen (bl.a. en duo-ögonskugga. Man borde kanske börja måla sig...). L. provade och provade och provade och under tiden fördrev jag tiden i skohörnan. De rara Topshop-flickorna övertygade mig om att det var smart (!) att ta de lila högklackade på Öppet Köp eftersom 25% rabatt endast gällde under kvällen. Sen pendel hem med kofta och skor till mig och två festkjolar och två linnen till L. Väl hemma inser jag att koftan åker tillbaka. Största storleken för liten för mig, men kul att kolla in Peter Jensen. I nya modemagasinet Demo finns en längre artikel om honom.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det där långa randiga nattlinnet har han ju snott av Marimekko. Sådana sov jag i hela min uppväxt.men koftan var fin, synd att den var för liten.

Malin sa...

Hej Anonym!
Jo, randigt är väl inte helt nytt, men snyggt!