fredag, mars 07, 2008

Vilken stil har jag?

Det är skönt med tester som ger en raka svar. Jag har kollat på La Redoute vilken stil jag har och det blev...

Du är TRENDIG!
Du gillar att hänga med i de senaste trenderna. Du tycker om att känna dig unik och blandar stilar som du vill, för att skapa din egen stil. Kläder och mode är ett intresse för dig och din garderob är alltid uppdaterad

Tack, så trevligt att få veta!
Fast när jag kollar vad de anser att jag då ska komplettera min garderob med, så blir jag väldigt tveksam till testets vetenskapliga tillförlitlighet. Rätt analys men fel slutsats?

3 kommentarer:

Maria Bylund sa...

Jaha, det var väl ingen överraskning att du var TRENDIG! Och inte att jag var NATURLIG, eller hur? Synd att det låter så himla präktigt och småtråkigt.

Malin sa...

Nej nej - NATURLIG is the new black!

Anonym sa...

Jag blev också NATURLIG, men känner mig inte så. ;)