söndag, februari 17, 2008

Jag tänker på er














Man kunde skönja ett visst tema bland presenterna från arbetskamrater - muggar! (blommor och champange också!) Och visst funkar det så, när man greppar muggen med kaffe eller te, så försjunker man gärna i tankar! Den här veckan har jag förstås tänkt extra mycket på min gamla arbetsplats och dessa muggar har följt mig under dygnens gång: längst till vänster en Lasse Åberg-mugg till morgonkaffet, i mitten min pendlarmugg (jag virkar till Spånga ungefär och sen dricker jag kaffe till Karlberg) och till höger är muggen för kvällsteet. Denna mugg är formgiven av Marie-Louise Sundqvist.


















Till helgen eller festligare tillfällen har jag denna muggen med en dansande Grace Kelly, gjord av Åsa Lindström , som jag fick av kollegorna i länet.

Inga kommentarer: