tisdag, november 20, 2007

En lista - Taggad

Anna-Stina har taggat mig för en lista...

1. Link to your tagger and post these rules on your blog.
2. Share 5 facts about yourself on your blog, some random, some weird.
3. Tag 5 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
4. Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog.



1. Jag har tagit körkort tre gånger, först för bil, sedan motorcykel och sedan för buss. Alla gånger har jag trott att jag inte ska klara teoriprovet.

2. Jag vill aldrig, aldrig åka till månen eller ut i rymden.

3. Jag var bäst i friidrott bland tjejerna i min klass - när jag gick i fyran.

4. Mitt personbästa på att rabbla alfabetet är 4,6 sekunder.

5. Jag har bott i sju av Sveriges 25 landskap.

Jag taggar Hulda och Tora!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul fakta! :)