torsdag, oktober 26, 2006

Strumpbyxor I























Strumpbyxor tycker jag är ett underskattat sätt att förändra sin outfit. I senaste DV visar man på ett uppslag olika strumpbyxor som finns att hitta ute nu. Själv är jag lätt euforisk över att varje vecka springa på olika mönstrade, men också enfärgade i kul kulörer. I redan nämnda nummer av DV så ser man också på flera ställen hur man kombinerar svart-vita kläder med vita strumpor och svarta skor. Det blir en speciell effekt. Här prövar jag varianten bruna eller vita strumpbyxor. Håll med om att det blir skillnad!
I vinteras blev jag via Annas blog feat. Mel E inspirerad till att använda svarta heltäckande strumpbyxor och vita skor!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej.

Min hustru Irmeli och jag disskuterade huruvida stumbyorna hade en söm, bak längs benen, under 50-talet.

Vad tror du ?

Högaktningsfullt
A Ukkinen