söndag, mars 27, 2011

Från Rodebjer till Rodebjer

I sensomras köpte jag den här klänningen från Rodebjer. Jag har nog tyckt att den var det snyggaste plagget ur deras höstkollektion. Jag har använt den som föreläsningsoutfit (som tunika) för Mäta och Väga i första hand. Kände nu att jag kanske använt den klart och att det kunde vara rätt tid att pröva dess värde på Tradera. Till min stora förvåning fick jag nästan lika mycket som jag gav!

Torsdag-fredag var jag i Umeå på konferens och fick äntligen tillfälle att besöka Kii IRL! Där hittade jag följande klänning från Rodebjer. Jag tycker nog att denna är bland det snyggaste från vårens kollektion! Min tanke är att bära klänningen som tunika med vita jeans och ha vitt linne/långärmad t-shirt under - men jag har valt att sticka ut armarna på ett annat ställe än tjejen gjort här på bilden. Skärpet på bilden fanns inte med i verkligheten.

Inga kommentarer: