fredag, augusti 21, 2009

Glad i Carin Wester











Jag är så glad, glad, glad över den här skjortan! Jag har alltid tyckt att den ser så häftig ut, men har inte orkat eller inte vågat att prova den. Trodde också att storlekarna skulle vara för små, men nu är jag tydligen en Medium-person istället för en som inte går i XL.
Jag var alltså först till den där tillfälliga outleten på Bråvallagatan igår. Och först till Carin Westers kläder. Och först i provrummet!
- Vad ska du ha i påsarna? undrade P.
- USB-minnen, kanske?
Ett litet dilemma med modellen är att man inte precis kan ha en liten kofta på sig, så jag får passa på att använda den nu när det är varmt. Men en rymlig kappa kanske funkar? Och cape, förstås. Och sjal...det grejar sig helt enkelt!

2 kommentarer:

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

Vilken söt skjorta!
Snyggt med de vida ärmarna.

Anonym sa...

Jättefin!
Johanna