tisdag, oktober 21, 2008

Alla mina fina skor

7 kommentarer:

Unknown sa...

Lyckliga du!
Johanna

Anna sa...

O vad man blir glad av dina skor! Jag tror jag maste skaffa nagra fler riktigt fargglada att lysa upp det har gra hostmonsunvadret med... Fast de orange pumpsen fran vagabond som jag rusade ivag och kopte efter at jag sag dem hos dig ar stora favoriter fortfarande!!

Anonym sa...

apsnygga!

Maria Bylund sa...

Åh igen - de lila med rosett... skulle jag vilja ha!

Anonym sa...

Hur gör man en sån film??

Karin

Malin sa...

Tack för snälla och glada kommentarer! Lyckligtvis måste jag göra en ny film eller uppdatera denna eftersom jag i veckan begåvats med ytterligare ett snyggt par skor... Och DE är lila, de med rosett på filmen är bruna, Maria!
Filmen gör man i animoto (animoto.com). Lätt som en plätt faktiskt! Sen kunde man från animoto publicera direkt till bloggen! Kändes lite magiskt!

Anonym sa...

Hej,
Nu har Hulda sett filmen kanske 20 gånger. Tora bara fem.
Hulda gillar klackskorna och musiken bäst. Tora och jag tycker att de röda på slutet är allra, allra finast.

Johanna (igen)
Ps. Och jag gillar också de rosa bäst, säger Hulda