söndag, maj 15, 2011

OK: Lindex o Indiska!

Lindex kollektion Affordable Luxury var en fin kollektion, tycker jag. Snygga modeller och o material. En hel del följde med hem för påseende. Men allt åkte också tillbaka. Ljust grått och mörkt blått är trots allt inte mina färger.
Indiskas kollektion Jade Jagger for Indiska var som förväntat inte så kul. Men det beror väl på att jag inte är så intresserad av djurmönster. Tyckte också att vissa plagg, som tunikan i förra inlägget, var ganska fadd i färgerna. Jag var helt inne på att slå till på en svart tunika med silverbroderier runt halsen, men den var helt genomskinlig trots medföljande underklänning. Ett halsband var snyggt, men det inte skilde sig inte så värst från Indiskas ordinarie utbud. Därför tyckte jag nog att priset 795:- var lite väl mastigt.

Inga kommentarer: